piątek, 10 lutego 2012

Motoko Kusanagi figure by Alpha Max.

Skoro jesteśmy przy tematach związanych z Mamoru Oshii to pomyślałam, że wreszcie zamieszczę zdjęcia figurki Pani Major. Ukazała się ona w zeszłym roku, chyba nawet jakoś październik/listopad. Pisałam o niej w którymś z poprzednich postów. Dla przypomnienia - producentem jest Alpha Max. Urzekła mnie szczegółowością, bardzo dobrym projektem, kolorystyką i tym, że to resin. Może zabrzmi to trochę dziwnie ale jest miła w dotyku właśnie dzięki zastosowaniu tego tworzywa - uwielbiam je.  Pani Major ma prześlicznie zrobioną buzię, szczególnie usta. Dodatkowym atutem jest broń Seburo. Mała dygresja pączkująca - w zeszłym roku widziałam na japońskim portalu aukcyjnym Yahoo! replikę tej broni ale niestety, koszty i czar prysł. Mankament i zarazem wielki plus polega na tym, że o ile jak spadnie figurka ze zwykłego PVC to można ją jeszcze jakoś uratować, zastosować klej czy bazę uzupełniającą. W przypadku resin jest to raczej niemożliwe ale nie niewykonalne. Ale za to figurki wykonane z resin powalają, jasne są odpowiednio cięższe i trzeba przy nich bardzo uważać ale efekt końcowy wynagradza wszystko - no może poza cenę. Skoro jesteśmy już przy temacie ceny, z tego co pamiętam zapłaciłam za nią prawie 16,000 yen odprowadzając przy tym cło i VAT. Była droga to fakt i teoretycznie mogłam poszukać jej w Japonii i przywieźć. Jednak skoro złożyłam na nią pre-ordera to pomyślałam, że ten zabieg nie będzie konieczny, bo pewności się raczej nigdy nie ma czy w jakimś sklepie znajdzie się poszukiwaną figurkę. Jasne, na Akihabarze teoretycznie można znaleźć wszystko ale przy takiej ilości ludzie ile tam dziennie się przewala, małych powierzchniowo sklepikach z dobrodziejstwami czasami trudno jest się skupić i dokonać zakupu tylko poszukiwanego produktu. Z mojego doświadczenia wynika, że nie jest to możliwe :)

Motoko Kusanagi figure by Alpha Max.

Motoko Kusanagi figure by Alpha Max.

Motoko Kusanagi figure by Alpha Max.

Motoko Kusanagi figure by Alpha Max.

Motoko Kusanagi figure by Alpha Max.

Motoko Kusanagi figure by Alpha Max.

Więcej zdjęć tej figurki znajduje się na moim profilu na Flickr.

4 komentarze:

  1. Przez chwilkę była na Ami za pół ceny, zgaduję, że rozeszła się błyskawicznie. Śliczna figurka, szkoda że tak absurdalnie droga :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko na ami była przeceniona, długo się zastanawiałem czy nie brać i chyba jednak trzeba było :/

    Choć tak dla ścisłości, ciągle mi się jej piersi nie podobają, tzn wróć, może bardziej szycie tego kombinezonu, no ni jak mi to naturalnie nie wygląda, takie wiszące, dyndające bąble ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. AmiAmi ma czasem dziwną politykę jeśli chodzi o robienie przecen na figurki. Mam wrażenie, że przeceniają tylko kilka sztuk i to na bardzo krótki czas a potem cena winduję w górę.

    Brutal - Co do samej figurki i jej piersi... No proszę Ciebie, w niektórych odcinkach SAC mam wrażenie, że są one jeszcze większe ^^"

    Sashh - droga jest ale ALE :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, niesprawiedliwe oskarżenia, ja nie mam nic przeciwko wielkości, tylko to jak one wyglądają w tego typu stroju jest dość dziwne (no ale dobra, mogę się nie znać, skoro nie paradowałem w obcisłym body, tym bardziej z obfitym biustem ;)).

    W każdym razie oprócz alterowej wersji, to najlepsza figurka Motoko ever ;)

    OdpowiedzUsuń