środa, 8 lutego 2012

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Co prawda Vol. 3 tego anime mam już od dłuższego czasu, chyba nawet od listopada ubiegłego roku ale dopiero teraz zreflektowałam się, że nie napisałam o tym posta. Muszę podgonić tematy wydań DVD bo trochę ich jednak mam. Także w miarę możliwości i chęci oraz wolnego czasu postaram się porobić zdjęcia i powrzucać na stronę.

DVD Vol. 3 zaskoczyło mnie przede wszystkim pudełkiem, które jest ogromne a to dlatego, iż dodano do niego pewien element promocyjny niedostępny w normalnej edycji. Zorientowałam się co to takiego po pewnym czasie. A jak Wam się wydaje, co to takiego?

Jeżeli idzie o anime, to pojawiają się w nim kolejne pary. Coraz bardziej pozytywnie popaprane. Temat związków jest ogólnie rzecz biorąc dość trudny, szczególnie gdy do tej pory traktowało się go dość "olewczo". Ale mogą wyniknąć przy tym dość ciekawe historie. Anime jest genialne ale chyba o tym już pisałam. Śmieszne, smutne, trudne, zaskakujące i momentami wzruszająca, niebanalne i mogłabym tak jeszcze długo :)

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Sekaiichi Hatsukoi Vol. 3 DVD Limited edition.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz