poniedziałek, 14 marca 2016

A może łódeczkę? Czyli targi Wiatr i Woda 2016.

Dzięki uprzejmości znajomego udało się pozyskać zaproszenia na organizowane w Warszawie, w ubiegłym tygodniu targi Wiatr i Woda. Nigdy nie byłam na tego typu targach a i doświadczenia w "łódkowaniu" też nie mam... no dobrze, kiedyś pływałam na Zalewie Zegrzyńskim ale nigdy tak na poważanie. Skutery lubię, mam słabość do rowerków wodnych czy też Kite'a - wiecie taka deska ze skrzydłem komorowym. Kajaki były również i to całkiem fajne, no i te odrzutowe buty z deską! 

Targi Wiatr i Woda 2016

Targi Wiatr i Woda 2016

Targi rozpoczęły się 10 marca i trwały do niedzieli. Sporo wystawców, podobno też nie wszyscy się zmieścili, bo miejsca było mało. Jeszcze parę lat temu, targi organizowane były na Stadionie Narodowym ale że termin ich organizacji wypadał jakoś później niż w marcu, to organizatorzy byli zmuszeni zorganizować je wcześniej. 

Anyway, oprócz łódek wszelkiej maści i rozmiarów, można było zobaczyć i pomacać skutery wodne, jachty, motorówki, kajaczki, etc. Rozpiętość klas a także cen za pływające cuda, była naprawdę zadziwiająca. Można było na przykład kupić taką oto małą czerwoną motorówkę (bez silnika) za 10 tys. albo super luksusowy jacht za parę milionów...

Targi Wiatr i Woda 2016

Targi Wiatr i Woda 2016

Dużą ciekawostką dla mnie były wodne domki. Nawet zaczęłam zastanawiać się, czy taka osoba jak ja, z dochodami jakie mam, nie szybciej uzbierałaby na mieszkanie na wodzie niż takie zwykle w bloku. Śmiejcie się ale poważnie, przeszło mi to przez myśl. Chociaż po chwili zastanowienia zaświtała mi kolejna "złota myśl", że fajnie by było na wakacje wynająć sobie (a taka możliwość istnieje o tu) na jakiś czas taki domek i sprawdzić jak się w czymś takim pomieszkuje :) Jestem pełna optymizmu, bo przyznajcie sami, że wyglądają super! Szczególnie polecam wirtualny spacer.


W każdym bądź razie, tak jak wspomniałam na początku, pływających cudeniek było naprawdę dużo. Nie na wszystkie udało mi się wejść czy też "zmacać" ale starałam się robić sporo zdjęć. Wyszłam z targów po 4 godzinach, z kilogramem makulatury do czytania i oczopląsem :)

Targi Wiatr i Woda 2016

Targi Wiatr i Woda 2016

Targi Wiatr i Woda 2016

Targi Wiatr i Woda 2016

Targi Wiatr i Woda 2016

Zdjęcia na Flickr a jest ich sporo ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz