poniedziałek, 28 stycznia 2013

Wafle i Natsume - ciąg dalszy.

Pamiętacie może jak kilka miesięcy temu pisałam o wafelkach od firmy Bandai z wizerunkiem postaci z serii anime o Natsume? Otóż kilka dni temu udało mi się skompletować całość, czyli 25 kart! Dwa opakowania - to był jednak bardzo dobry pomysł. Miałam kilka powtórek ale nic nie szkodzi. Co prawda jeszcze kilka nieodpakowanych wafelków mam ale zostawię je sobie na czarną godzinę ale nie zjem ich wcale. Kilka też przejęli inni domownicy ale z wyraźnym zastrzeżeniem, że karty wracają do mnie ^^ 

Na dwa komplety nie mam co liczyć, bo jeden box miał 20 sztuk wafelków ale i tak jestem bardzo zadowolona, że udało mi się zebrać całość. Taka mała rzecz a cieszy ^^ 

A tak wyglądają karty:

Cards from Natsume wafers.

Cards from Natsume wafers.

Cards from Natsume wafers.

Cards from Natsume wafers.

Cards from Natsume wafers.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz