piątek, 12 marca 2010

Bishoujo Figure Yearbook's.


Jakiś czas temu złożyłam zamówienie w AmiAmi Int. na katalog figurek w opcji pre-order. Aktualnie sklep ten w ramach podziękowania bądź promocji dla swoich międzynarodowych klientów wysyła zamówienia za pół ceny (promocja ta trwa do końca marca także warto skorzystać).
Katalog ten jak większość z osób zainteresowanych wie jest wydawany nakładem firmy Kotobukiya i ukazuje się na rynku po raz drugi. Prezentowane są w nim prawie wszystkie firmy figurkowe z Japonii ze swoimi zrealizowanymi projektami z całego roku. Sam katalog jest wydany na bardzo dobrym papierze (w tym roku okładka jest matowa), świetne zdjęcia producentów, opisy w języku japońskim z danymi technicznymi.
Polecam szczególnie tym, którzy w natłoku figurek zalewających rynek chcą mieć porządek informacyjny i wszystko na papierze.

Wyliczyłam, że z katalogu 2009 udało mi się nabyć: 22 figurki (z czego jeszcze mam 7, które chciałabym w przyszłości kupić). Natomiast z katalogu z 2008 roku mam również 22 figurki i aż 14 wishów. Wole jednak nie liczyć ile na nie wydałam :P

Tytuł: Bishoujo Figure Yearbook 2008
Wydawca: Kotobukiya
Cena: 3,200 yen + 5% (3,360 yen)
ISBN: 978-4-7753-0698-7

Tytuł: Bishoujo Figure Yearbook 2009
Wydawca: Kotobukiya
Cena: 3,200 yen + 5% (3,360 yen)
ISBN: 978-4-7753-0794-6


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz