wtorek, 12 marca 2013

Bento na dziś. (bento #13)

Wizja stworzenia dzisiejszego pudełka pojawiła się nagle i niespodziewanie. Akurat dochodziłam do porozumienia ze wszystkimi świętymi istotami tego i tamtego świata, dlaczego akurat dzisiaj musiał mi na środku czoła wyskoczyć "wielki i gigantyczny" pryszcz. Akurat dzisiaj, kiedy to chciałam pójść do fotografa w celu popełnienia nowego, już znacznie mniej krępującego zdjęcia do dowodu osobistego - tak, jestem już na tyle stara, że muszę to udowadniać nową kartą. 

Patrząc w lustro, moje alter ego zapytało z sardonicznym uśmiechem - może bento? :) Miłego wtorku wszystkim życzę ^^

Bento #13

Bento #13

Bento #13

Bento #13


4 komentarze:

  1. No i teraz mam ochotę na naleśniki. I znowu fajne pudełko. Znowu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A trzeba przyznać, że były bardzo smaczne ^^
      Zgadzam się - nyankowe pudełko jest fajne mimo, że malutkie ;)

      Usuń
  2. cześć Tigra, uwielbiam Twoje relacje z Japonii (za mało). Zainteresowało mnie szczególnie, jak skracasz procedurę na lotnisku? Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O gash - jak mi miło XD

      Zapraszam do zaglądania na blog - nie ma tutaj relacji czy wpisów zbyt często ale też nie powiem, żeby nie było o czym poczytać :)

      Usuń