sobota, 15 grudnia 2012

Bento na dziś. (bento #5)

Tego pudełka jeszcze nie pokazywałam ale jest dla mnie bardzo cenne. Jak widać na załączonych obrazkach pochodzi z serii NGE i zostało zakupione na ulicy Takeshita (Harajuku, Tokyo), gdzie znajduje się "Evangelion Store Tokyo - 01" a w nim, wszystko to czego fan serii może potrzebować albo chce posiadać za odpowiednią cenę :) 

Prawdę mówiąc nie miałam pojęcia, że ten sklep tam jest. Pojechaliśmy tam bardzo wcześnie rano aby wpaść na śniadanie do Naszej knajpy z genialną zupką kukurydzianą. Ale pogoda się coś wybitnie psuła i zaczęło padać. Idziemy Takeshitą, wszystkie sklepy jeszcze pozamykane a tu nagle na ogrodzeniu logo sklepu i informacja, że czynny od 10. Byliśmy na niej gdzieś tak 9:40, więc w sumie postanowiliśmy chwilę się poszwendać i poczekać na otwarcie sklepu. Mało mi szczęka nie wbiła się w podłogę jak zobaczyłam, jakim asortymentem w nim dysponują. Sklep był dwupiętrowy - na parterze głównie znajdowały się ubrania i biżuteria oraz jakieś bardziej drogie zabawki a na pierwszym piętrze to był już totalny oczopląs! Wyszłam z gigantyczną torbą w której m.in. znajdowało się to bento :)

No ale - dzisiaj zajęcia na Uniwersytecie do 18, także i śniadanie trochę większe. Definitywnie muszę załatwić sobie jeszcze jedną torbę na bento, bo ta z Totim długo nie pociągnie :)

Bento #5

Bento #5

Bento #5

Bento #5

1 komentarz: