czwartek, 30 sierpnia 2012

Guild Wars 2 Collector's Edition. Czyli co przyniósł Pan kurier :)

Pod pewnymi względami dzisiejszy dzień był/jest/będzie bardzo udany. Od momentu zamówienia gry, poprzez próby normalnego pogrania wreszcie dostarczono całą resztę (ale jakże istotną) Guild Wars 2. Pudło jest ogromne, album przepiękny, zdjęcia do ramki aż proszą się co by je zainstalować na ścianie a figurka "Charusia" (mimo, że wykonana z dość paskudnej mieszanki plastiku) ma swoje zalety. Jestem bardzo zadowolona, szczególnie z metalowego pudełka "na śrubki" :) 

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition. 

--- edit ---

Specjalnie dla Bena ^^
Małe (choć wiem, że kiepskie) porównanie wielkościowe figurki Charr z GW2 i Louise (nie pytajcie dlaczego akurat ona ale się nawinęła po rękę). Louise od Alter ma wysokość 19,5 cm natomiast "Charuś" - wysokość ok 26 cm, szerokość (uwzględniając miecz) 38 cm (!) szerokości.

Guild Wars 2 Collectror's Edition.

Guild Wars 2 Collectror's Edition.

Guild Wars 2 Collectror's Edition.

Guild Wars 2 Collectror's Edition.


3 komentarze:

  1. "zdjęcia do ramki aż proszĄ się co by" ;)

    Nie wiem (może źle słyszałem), ale wydrukowane concept arty miały być losowe w każdym wydaniu CE, a tutaj widzę, że masz takie same jak goście z Yogscasta (-_-)?

    Pudełko zamiast na śrubki, zostaw sobie na części z nendo ;) No i jeszcze przydało by się porównanie Rytlock'a z jakąś inną figurką, żeby zobaczyć czy rzeczywiście jest tak wielki jak krążą pogłoski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować i przepraszać - ja być nieprzytomna ^^

      Nie wiem dokładnie jak to jest z tymi artami i nawet nie chcę wnikać - najważniejsze jest dla mnie to, że są w całości i dobrze się prezentują.

      Muszę coś pomyśleć. Chwilowo brakuje mi miejsca aby gdzieś je schować (nie chciałabym aby się zniszczyło). Uwierz - jest ogromny. Może nie tak jak figurki Sorayamy ale mimo to spory.

      Usuń
  2. Wow :D Ja tu miałem na myśli jedno, małe zdjęcie do porównania, a Ty zrobiłaś ich aż 4 (nawet z miarą ^^). Dzięki! Sorry, że sprawiłem Ci dodatkową robotę (-_-)'

    Rytlock jest dość spory, a szczegóły na zdjęciach robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń