środa, 16 lutego 2011

Statua Sexy Commando (Sorayama) i jej nowa wersja.

Dość długo szukałam figury a właściwie można ją nazwać statuą bo jest w skali 1/4 Pana Sorayamy. Została ona wydana przez firmę VOLKS w 2000 roku a nazywa się Sexy Commando. Jest w mojej kolekcji już rok i mogę śmiało powiedzieć, że to jedna z tych figur na których widok bije mi mocniej serce. Jest piękna, wspaniała, lekko erotyczna. Jednak nie ma się co dziwić, przecież Pan Sorayama jest grafikiem, który słynie właśnie z aktów o takim zabarwieniu (sama mam jeden artbook z jego pracami - boski!). Może część z Was kojarzy go m.in. z aktu srebrnej robocicy albo (trochę z innej beczki) pieska AIBO o którym pisałam wcześniej na blogu.

No ale w czym rzecz? Otóż mało nie spadłam z krzesła, gdy zobaczyłam zdjęcia z ostatniego WonFes-u Winter i projekt "re-edycji" tej figury wykonany przez MR・BIG i HobbySmithCats. Czasem się zastanawiam, czy młodym twórcom brakuje pomysłów na nowe figury czy to po prostu taka mania odświeżania starych, udanych wydań. Czy mi się podoba? Może i tak, bo w sumie cieszę się gdy pojawiają się takie perełki ale z drugiej strony mam pewien niesmak. Tak samo było gdy firma E2046 zapowiedziała pod koniec zeszłego roku, że również wyda tą wersję figury jako GK.

Zrobiłam jakiś czas temu kilka zdjęć mojej "miłości" i to chyba odpowiedni moment aby ją Wam zaprezentować. Zdjęcie produkcji MR・BIG i HobbySmithCats pochodzi ze strony Neko Magic.

MR・BIG&HobbySmithCats Wonder Festival 2011 [Winter]

Sorayama figure.

Sorayama figure.

Sorayama figure.


2 komentarze:

  1. ティグラはじめましては、サン..

    ,..--、_
    ..:'/.:.:.ヽヽ.:.:.:.`
    ,'.:/).:.:.:.:.:.:.:.:ヽ:.::..
    〆∠.:.:.:.:/,:.:.:.:.:.:.:.:と
    。ィ〔{ノイト:/、.:.:.:.:勇::!|
    /::::::: yの研究:I.::!リーのヽは - そして:.:./.と:.:.|
    <:::::::::/ Vのヽト、'_厶イ:リ::私は
    。は`..::::`::.....ヘ.:.:.≧ー≦/.:.:/:.:八
    `、::::::::ヘ:。。そして/不∨::/ 7ヽ::\
    /.:.:ヽ:::∧jは"小ヽ:::::|.:.:.:.:.: /:.:/ Yの
    。{.:.:.:.:.:.:|::::ハ{{/!:./:::と::::::{.:.:のU :.:.:. :。}
    ヽ:/.:.:.!:::::::|/::::::::::::|::::::|:.:ヽノ:.:.:

    OdpowiedzUsuń