środa, 7 stycznia 2009

Coś o mnie /part 1/

  1. Mam 23 lata, choć zachowuje się jakbym miała 16.
  2. Nie lubię wątróbki chociaż podobno jest zdrowa.
  3. Gdy wypije dużo coli źle się czuję.
  4. Palę papierosy choć wiem, że nie wszystkim się to podoba.
  5. Jestem uzależniona od kawy, mimo że gdybym chciała mogłabym bez niej przeżyć.
  6. Najbardziej lubię herbatę Dilmah - brzoskwiniową.
  7. Lubię zielony kolor chociaż nie często go noszę.
  8. Śpię z pluszową wiewiórką z Epoki Lodowcowej.
  9. Kocham gorące, długie kąpiele z dużą ilością piany.
  10. Moja pora roku to jesień.
  11. Czytam Murakamiego.
  12. Nie lubię głośnych ludzi.
  13. Tęsknię za moją kotką.
  14. Nie mogłabym przeżyć dni gdyby ktoś mnie nie przytulił.
  15. Nigdy nie lubiłam matematyki.
  16. Lubię długo spać choć nie mam na to czasu.
  17. Oglądam japońskie anime mimo, że są tacy co twierdzą że to głupota.
  18. Kiedy byłam mała myślałam, że chmury są z waty cukrowej.
  19. Kocham się kochać.
  20. Wolę Burger Kinga niż Mc Donalda.
  21. Moim marzeniem jest zamieszkać w Kioto.
  22. Zbieram figurki postaci japońskich anime.
  23. Śpię nago... ale to tajemnica.
  24. Lubię gdy pada deszcz a na niebie pojawiają się błyskawice.
  25. Ze wszystkich sportów preferuję jazdę na moim czarno - żółtym rowerze.
  26. Moje ulubione postacie to Daria, Totoro i Tachikomy.
  27. Lubię patrzeć na spadające gwiazdy.
  28. Joli Rutowicz mówię nie!
  29. Płaczę na filmach z Bollywoodu - niekoniecznie ze śmiechu.
  30. Światło świec jest miłe.
  31. Uważam, że lody waniliowe są najsmaczniejsze.
  32. Co roku chodzę do warszawskiego zoo.
  33. Lubię kebaby.
  34. Jestem zmienna w swych uczuciach.
  35. Najbardziej ze wszystkich kwiatów lubię konwalie.
  36. Chciałabym mieć tatuaż.
  37. Kiedyś będę mądrzejsza.
  38. Ludzka głupota mnie przeraża.
  39. Lubię duże dzikie koty.
  40. Uważam, że Yoko Kanno robi świetną muzykę.
  41. Popieram homoseksualizm.
  42. Zawsze chciałam mieć zielone oczy ale wyszły niebieskie.
  43. Mam za złe rodzicom iż nie mam brata.
  44. Studiuję na Uniwersytecie Warszawskim.
  45. Kilka razy oblałam prawo jazdy.
  46. Gdy stoję przed lustrem uważam, że jestem brzydka.
  47. To niesprawiedliwe, że truskawki są tylko w lecie.
  48. Ostatnio na ulicy znalazłam 10zł.
  49. Czasem nic mi się nie chce.
  50. Gram w Guild Wars'y.
  51. Na biurku mam wrzos w doniczce. Poprawka, właśnie zdechł.
  52. Moja ewentualna córeczka będzie miała na imię Basia.
  53. Mam kilku przyjaciół których cenię ponad moje życie.
  54. Z trunków piwnych lubię Asahi Super Dry.
  55. Mam grupę krwi A Rh+.
  56. Parę razy się zakochałam.
  57. Wiele razy zostałam zraniona.
  58. Mam kilkanaście szram na ciele.
  59. Jestem, choć wcale nie chcę być.
  60. Znalazłam swoje miejsce na ziemi.

11 komentarzy:

  1. Hm... O pewnych rzeczach wiedziałem, o innych dowiedziałem się po raz pierwszy, niektóre mnie nawet zaskoczyły... nawet pozytywnie...

    Gdyby nie kilka faktów w mym życiu, i tak bym Cię kiedyś dorwał i już nie puścił... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm a ja myślałam, że wiesz o m nie najwięcej i w sumie nic nie powinno Cię zdziwić :)

    Któż to teraz może wiedzieć ale wierzę, na słowo :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Za punkt 4 Ci kiedyś nakopię, zobaczysz :P

    Będzie piękna scenka rodzajowa 92 letni dziadek MetAtroN ganiający babcię Tigrę wokół stołu i próbujący jej przyłożyć laską w głowę :]

    OdpowiedzUsuń
  4. ad. pkt 4 ... mów mi tak jeszcze Meti :D

    Zaraz, Ty chyba nie myślisz że ja dożyję takiego wieku ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Oberwiesz w ucho ;)

    Dożyjesz, ponieważ Prawa Murphy'ego mówią: "Mother Nature is a bitch." ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak w ucho to nawet mi się opłaca ;P

    Kiedy ja nie chcę... będę stara, brzydka i nikt mnie nie będzie chciał XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Napisałbym więcej ale dzień dobroci mam, więc tylko zaznaczę, że nadal wpadam tu systematycznie, a Ty Tigerko grabisz sobie nieustannie... I uwierz mi, że życie To Niejebajka... /Itaar/

    OdpowiedzUsuń
  8. Napisałbym więcej ale dzień dobroci mam, więc tylko zaznaczę, że nadal wpadam tu systematycznie, a Ty Tigerko grabisz sobie nieustannie... I uwierz mi, że życie To Niejebajka... /Itaar/

    OdpowiedzUsuń
  9. Sorry za dubel ale serwer fiksuje... /Itaar/

    OdpowiedzUsuń
  10. Znaczy, że lista osób które chcą mnie "zabić" ciągle rośnie? :P

    Dobre i to :)

    Proszę, odwiedzaj mnie "zawsze" :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niezła lista, fajnie dowiedzieć się czegoś nowego o Tobie, tzn nowego drobne zmiany i tyle hehe ale nadal pozytywnie! 3maj się i do zobaczyska?


    ? aka Sebartus

    OdpowiedzUsuń