środa, 7 sierpnia 2013

Bento z maja (#26 - #31)

#26

Bento #26

Bento #26

Jedno z trzech pudełek, które dostałam z pobytu familii w Japonii. To zostało zakupione w Matsumoto. Jest to tańsza wersja drewnianego bento. Niestety te które można zakupić m.in. na stronie Bento&co chwilowo są poza zasięgiem finansowym. Poza tym rodzicie mieli spory problem z wyborem, bo jak sami stwierdzili było zbyt dużo modeli. Dobre w tym pudełko jest to, że górny poziom zrobiony jest z plastiku, dzięki czemu nie ma obaw aby coś się rozlało.

#27

Bento #27

Bento #27

Do tego pudełka włożyłam troszkę sałatki z wodorostów hijiki z dodatkami. Nie zrobiłam jej sama :) "Combini store" 7-Eleven mają w swojej ofercie już gotowe, porcjowane paczuszki - wrzucam CM, i 00-07 będzie owa sałatka ^^ 



#28

Bento #28

Bento #28

Kolejne nowe i fajne pudełko. Ma zatrzaski z 4 stron co pozwala na bezpieczne przewożenia bento. Dodatkowo do kompletu są pałeczki w górnej pokrywce oraz termiczna torebka. Całość jest naprawdę pakowa i wykonana bardzo solidnie.

#29

Bento #29

Bento #29

A tutaj w bento również można znaleźć produkt 7-Eleven a mianowicie kinpira gobou... i teram mam pytanie i proszę o pomoc, bo łąki koło siebie przeszłam i nie znalazłam: czy ktoś z czytelników dysponuje bądź wie skąd zdobyć korzeń łopianu? :) Poważnie się pytam, tak serio serio XD Nie wiem czemu ale za pierwszym razem jak jadłam to lat temu temu to sobie ubzdurałam, że to bambus jest. Ale tym razem rodzicie przywieźli torebkę na której było wyraźnie hiraganą napisana nazwa tej potrawy; no i okazało się w środku że to nie bambus a łopian. Pilnie poszukuję i się odwdzięczę znaleźnym :) 

#30

Bento #30

Jak widać totalny brak pomysłu ale za to są żelki!

#31

Bento #31

Bento #31

Tak się złożyło, że mama zrobiła farsz z indyka z ziołami i trochę zostało więc wrzuciłam do pudełka, przybrałam pandą i wyszło: akceptowanie ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz