środa, 17 lutego 2016

Origa

Smutna dla mnie wiadomość ze świata muzyki - Origa a właściwie Olga Vital'evna Yakovleva, rosyjska piosenkarka zmarła w Japonii 17 stycznia ubiegłego roku. W świecie a&m głównie znana ze współpracy z Yoko Kanno przy takich projektach anime z serii Ghost in the Shell, Gundam oraz wielu innych: Aion, Princess Arete, Final Fantasy XIII-2. 





Czasem lubię sprawdzać, dzięki uprzejmości sieci globalnej nad jakimi projektami obecnie pracują wykonawcy, których lubię. Weszłam sobie na stronę internetową Origi, i w dziale z informacjami znalazłam taką informację. Na początku nie byłam pewna, czy to przypadkiem nie jest jakiś żart - kiepski, ale żart. Ale z drugiej strony, pomyślałam sobie - takie informacje na stronie oficjalnej? Zaczęłam więc szukać. I niestety okazało się, że informacja o jej przedwczesnej śmierci jest prawdziwa. Zmarła zaledwie w wieku 44 lat.



Wiadomość jest tym smutniejsza, że właśnie wróciła do Japonii w celu nagrania kolejnego albumu. W październiku 2015 roku, na rynku ukazała się płyta, zawierając 26 utworów muzycznych jej wykonania. Album nosi nazwę "All about Origa 1994-2014". Dwupłytowe wydanie kosztuje ok. 3000 yen.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz