środa, 11 kwietnia 2012

Guild Wars 2 Collector's Edition.

10 kwietnia ruszył pre-order na Guild Wars 2 w sklepie gram.pl. Siedziałam od rana przy komputerze wyczekując, kiedy pojawi się jako towar dostępny w tym sklepie. O godzinie 10:27 stałam się szczęśliwą posiadaczką gierki. Jednak, gdyby nie pomoc finansowa to nie wiem co by z tego było :) Ciekawostka: jak później odwiedziłam stronę sklepu to się okazało, że wszystkie egzemplarze którymi dysponowali zostały wysprzedane. Nieźle nie!

Dzisiaj Pan z firmy kurierskiej dostarczył wielgaśne pudełko a w nim to:

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Guild Wars 2 Collector's Edition.

Teraz pozostaje mi czekać na resztę przedmiotów z edycji kolekcjonerskiej. Ale moja cierpliwość jest bardzo łatwa do obalania także nie wiem jak wytrzymam ;)



3 komentarze:

  1. Gratulacje, że udało Ci się dorwać kolekcjonerkę.

    Tak jak wcześniej wspominałem, mieli tak mało sztuk, że w 5 minut się rozeszły. Kto się ociągał z robieniem zamówienia tracił szanse - ludziom dosłownie znikały sztuki dodane do koszyka, jak już kończyli składać zamówienia xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję ale powiem, że łatwo nie było :)

    A Ty jak? Zakupiłeś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Na gram się nie załapałem. Po wielu przemyśleniach i rozważaniach kupiłem zwykłą wersję na oficjalnej stronie. Doszedłem do wniosku, że nie opłaca mi się teraz wydawać ~100zł więcej na te dodatki z deluxe, skoro napisali, że w późniejszym czasie będzie można sobie je osobno dokupić, czy tam zrobić upgrade konta.

    A w między czasie pozostało cierpliwie czekać na dalsze instrukcje od ANet :)

    OdpowiedzUsuń