piątek, 22 lipca 2011

Makise Kurisu razy 3.


Wczoraj otrzymałam długo wyczekiwaną przesyłkę z figurką, którą zamówiłam z początkiem lutego tego roku. Właściwie udało się ją pozyskać dzięki sklepowi Yokatta. Co prawda czekałam na dwie ale w wyniku jakiegoś nieporozumienia Snow Miku dojdzie do mnie trochę później - mam tylko nadzieję, że jeszcze w tym miesiącu. 

Jest to figurka przedstawiająca Makise w wersji limitowanej (tzw. White Coat ver.) z serii "Steins;Gate", wyprodukowana przez Good Smile Company a zaprezentowana na WonFes w tym roku. W mojej kolekcji mam już 2 inne figurki tej postaci ale ze względu na fajne buźki jakie ma ten Nendo postanowiłam zamówić. 

Czyli tak, obecnie mam 3 Makise, 1/8 wydana przez Koto w zeszłym roku (kupiona w Yodobashi Camer w Hakacie za jakieś 5,000 yen) i dwa Nendo wydane przez GSC. Ostatnio na MFC zauważyłam bardzo ciekawie zrobionego GK, który aż prosi się o wydanie PVC.

Makise Kurisu

Makise Kurisu

Makise Kurisu

Makise Kurisu

Makise Kurisu

Makise Kurisu


1 komentarz: