poniedziałek, 17 maja 2010

Warszawskie Targi Książki w PKiN


Jako, że książkom nigdy nie odmawiam nie mogłam przepuścić tej imprezy. W Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie odbyła się kolejna edycja imprezy z cyklu Warszawskich Targów Książki. Może nie jest ona tak bardzo oblegana przez ludzi jak Międzynarodowe Targi Książki, które notabene odbędą się w ten weekend ale z całą pewnością warto się na nią wybrać. Przede wszystkim są tam krajowi wystawcy, szeroka gama książek i komiksów a także eBooków i jedna niesamowita atrakcja - Biblia ks. Wujka z XIX wieku, która znajdowała się na stoisku Agory.

Książki w Polsce są drogie i niestety nic nie wskazuje na to, że będą tańsze. Dlatego taka impreza ma dodatkowy plus czyli rabaty. Udało mi się nabyć 3 pozycje i zaoszczędzić przeszło 40 zł. Kupiłam między innymi "Japonia. Leksykon konesera" wydawnictwa Bellona Pana Henryka Sochy dla taty a dla siebie nowiutkiego Murakamiego Muzy i "Bikini" książkę autorstwa jednego z moich ulubionych pisarzy Janusza L. Wiśniewskiego.

Jak już wspomniałam za tydzień (to znaczy już w ten piątek) ruszają 55 Międzynarodowe Targi Książki również w PKiN w Warszawie. Czekam na nie z niecierpliwością gdyż będzie tam wystawiała się Ambasada Japonii i znów będę mogła pomacać pisma o figurkach. Tak, tak - pisma o figurkach :) Niestety Ambasada nie prowadzi sprzedaży swoich zbiorów ale zawsze można spisać ISBN i spróbować szukać pozycji w sieci. W zeszłym roku było fajnie bo sam Ambasador przemawiał, ba nawet dostałam podarunek z tej okazji ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz